رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

غریب شدیم رفت...

سلام. هم خوشحالم، هم ناراحت. 

نمیدونم دقیقا چه مرگمه. قبولیدم. ولی دارم ۸،۹ ساعتی از شهر و خونه و خونواده و دوستام دور میشم. سخته نه؟ ۱دختر تنها بره توی ۱شهری که تا حالا حتی ۱بارم نرفته ببینه چه شکلیه. وقتی دلم تنگ میشه هیچکسی نیست که دلداریم بده. تنهام. میترسم. 

اما خدا رو شکر که به خواستم رسیدم. بالاخره معمار میشم. همون رشته ای که دوست داشتم. 

فقط همین هدفمه که بهم جرات میده. زهره میدونه من چقدر به خونوادم وابسته ام. اما دیگه همونطوری که قبلا گفتم باید واسه رسیدن به هدف و آرزو جنگید. 

شایدم این فرصت خوبی باشه تا آب دیده بشم و اینقدر به مادر و پدرم وابسته نباشم. 

تا حالا چند تا از دوستان ازم بیوگرافی خواستن. انشاالله با زهره جون ۲تایی ۱ قسمت مینویسیم و خودمون رو معرفی میکنیم. بزودی. 

زهره جونمم قبول شد. خوش به حالش که نزدیک قبول شد. خیلی واسش خوشحالم و بهش از همینجا تبریک میگم. 

ایشاالله موفق باشی زهره جان.

نظرات 11 + ارسال نظر
کیمیا پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://shabhaytanhaiiie2.blogfa.com

سلام عجیجم خوبی؟ به سلامتی قبول شدی.نتری ما تنهات نمی ذاریم بهت سر میزنیم. خدا هم کمکت می کنه.
برام بگو اونجا چه شلیه چه جوریه!!!!

سرزمین پارسیان پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.sarzaminparsian.net

با درود به یار گرامی وطن پرستم
دوست عزیز من مدیر کل یه فروم تخصصی تاریخ هستم که با کمک تنی چند از دوستان تاریخ نویس قصد داریم با اتحاد همه قلم بدستان مجموعه قدرتمندی از تاریخ نگاران وطن دوست را گرد آورده تا با قدرت هر چه تمامتر در مقابل یاوه گویان و منحرف کنندگان پیشینه کهن مملکتمان قد علم کنیم
از شما یار یگانه دعوت می کنم که با تشریف فرمایی در میان دوستان هم اندیش خودتان به ما افتخار دهید و در حلقه ما لولو شاهواری باشید.
در صورت تمایلتان مدیریت هر کدام از بخشهای تاریخ را که توان بهینه سازیش را دارید به شما ارایه می شود
هدف مان اباد سازی و پالایش تاریخ از تحریفات و تو دهنی زدن به یاوه گویی دشمنان ایران زمین است
پس بیایید موج خروشان این دریا باشیم
شاد باشید وپیروز

نسرین؛پلاک ۸؛ پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://arezoohayesabz.blogfa.com

سلام خدمت دوستانه گلم.ورود زهره خانم رو به این دنیایه اهنربایی تبریک میگم.انشالله موفق باشین.
بابا تبریک وصد تبریک.انشالله که به خواسته ها وارزوهایه سبزت برسی.وبلاگمون پلاک دار شد...پلاک ۸ میشینیم.تشریف بیارین...

پژمان پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.shamimeeshgh.mihanblog.com

سلام مرسی از این که منو لینک کردی منم با همون اسم لینکت کردم
تبریک میگم بهتون این قربت موندنی نیست خیلی زود تموم میشه ولی چیزی که میمونه هدفیه که بهش رسیدین امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشین
من و فراموش نکنید از هم به من ر بزن منتظر هستم

طلا پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://notemakhfi.blogfa.com

سلام اجیم.تبریییییییییییییییییییک بسیار.نترس اینقده خوابگاهی بودنو مجردی زندگی کردن خوبه که اصلا به دوری نمیفکری.هرکمکی یا سوالی داشتی به بگو.مخصوصا درمورد وسایلی که میخوای ببری خوابگاه.اصلا ببینم خوابگاهی هستی مگه نهههههههههههههه/


سلاااام.تبرییییییییییییک.خیلی خوشحالم اجی واسه ت.دختر عموی من مهندسی ای تی قبولیده اما پ.ن
حالا میخوای خوابگاهی شی؟ اگه سوالی درمورد خوابگاه داری ازم بپرس.









/

سامان پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.me30.blogsky.com

سلام خانوم معمار.کجا قبول شدی که اینقد دلمونو می سو زونی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

مرسی عزیزم منم از همین جا یک بار دیگه بهت تبریک میگم
غصه نخور گلم بهت قول میدم هر وقت شد با فروغ بهت سر بزنم

دلارام پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://delaram360.blogsky.com

تبریک یه عالمهتبریک
همیشه موفق باشی
ولی خدایی تهران یه چیز دیگه است خودم لیسانس و فوق لیسانس تهران بودم ولی این شا ا.. برا دکترا میرم یه جای دور ... سفر خارجه!
راستی من شما رو لینک کردم و شماهم اگه دوستداری منوبا نام قاصدکی میگرید بلینک

نفس پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://nafas-65.blogsky.com

سلام عزیزم
وبلاگتو دوست داشتم. قبولیتم تبریک میگم. درسته که دوری از خانواده خیلی سخته ولی به نظر من تجربه خیلی خوبیه. فقط باید حواست به دورو برت باشه. این دوران بهترین دوران زندگیت میشه.

محمود پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://bidagh.blogsky.com

ما غربت کشیده ها می دونیم تنهایی چیه
روزای اول جا نزنی ها !ناامیدت نمی کنم اما اولش خیلی سخته.اما کم کم عادت می کنی و اونقدر برات لذت بخش می شه که حد نداره و تبدیل به بهترین مقطع زندگیت می شه،محکم باش،می دونم خانومی از سر و روت می باره ولی مرد باش !مطمئنم که موفق می شی،آره،مطمئنم.

سیا شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
تبریک میگم

ایشالا موفق باشی همیشه
به امید......


نمیدانم کجارفتی
چرا تنها زما رفتی
ههه شعرهای تابلو من دیگه

وبلاگتم خوبه
نجاریش نمیکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد