رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

دانستن یا ندانستن...!

انکس که بداند و بداند که بداند                            اسب شرف از گنبد گردون بجهاند  

انکس که نداند و بداند که نداند                            لنگان خرک خویش به مقصد برساند 

انکس که بداند و نداند که بداند                            بیدار کندیش که در خواب نماند  

انکس که نداند و نداند که نداند                            در جهل مرکب ابد الدهر بماند 

 

 

 

شاید این چهار بیتی رو خیلی دیده یا شنیده باشید. ولی من به خاطر مضمون فوق العاده زیباش حیفم اومد که تو وبلاگم نذارمش...

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس شب حسین یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.hosseinshabani14.blogfa.com

وب جالبی داری موضوع قبلی رو دوست داشتم هم سیب هم خدا

الی دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.elena7.ir


از یه نی نی می پرسن: عشق یعنی چی؟

میگه: عخش یحنی بذالی اونم از پفکت بخوله !


[نیشخند]

میثم جمعه 24 تیر 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://meysam338.blogfa.com

سلام
خوبی
مرسی از حضورت
ممنون از همدردیت
امیدوارم حالت خوب باشه
این شعر رو تقدیم به شما میکنم
بازم بیا
به نام آنکه
دوستی را با لبخند ولبخند را با محبت ومحبت را با عشق وعشق را با جدائی و
جدائی را با اشک آفرید

سلامی با دلی شکسته و با چشمی اشکبار و با کاروانی از عشق و محبت
نمی دانم که چگونه باید دریچه قلبم را بگشایم
و برای تو آنچه در دل می گذرد بنویسم
ولی این را بدان که برگ زلال قلبم تصویر پر شکوه تو را در بر گرفته و بدان که صورت
زیبای تو را در قصیده ای بلند و با شکوه ، در قلبم به تصویر درآورده ام.
بیا ،بیا که از نبود تو عشق بی قرار است
بیا که از نبود تو دلم در تب و تاب است
عزیزم نظری بر منتظر عاشقت بنما
تو به امید وصال، روز می کنم من که شب ظلمان را در انتظار
به انتظار آمدنت اینک که در گوشه ای در خلوتگاه غمم
نشسته ام و دقیقه ها و ثانیه ها را در انتظار دیدارت شمارش می کنم...

محمد شنبه 25 تیر 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.dailykonjed.blogfa.com

سلام. خوبید//
این شعر خیلی پرمفهومه. قبلا هم شنیده بودم.
راستی این عکس سیبا هم دهنه ادمو اب می ندازه ها.
عیدتونم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد