رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

حس آغوش گرم خدا

خواب دیدم در ساحل با خدا قدم می زنم

در پهنه آسمان صحنه هایی از زندگی ام برق زد

در هر صحنه دو جفت ردپا روی شن دیدم

یکی متعلق به من و دیگری متعلق به خدا

وقتی آخرین صحنه در مقابلم برق زد

به پشت سر و به جای پاها روی شن نگاه کردم

متوجه شدم چندین بار در طول زندگیم

فقط یک جفت ردپا روی شن بوده

همچنین متوجه شدم

در سخت ترین و غم انگیزترین دوران زندگی ام بوده

واقعا این برای من ناراحت کننده بود

در بارش با خدا صحبت کردم

من به خدا گفتم:

          تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمامی راهها با من خواهی بود ولی دیدم در سخت ترین دوران زندگیم یک جای پا وجود داشته نمی فهمم چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زمانی که خیلی به تو احتیاج داشتم تنهام گذاشتی؟

خدا بهم جواب داد:

          بنده ی بسیار عزیزم من در کنارت هستم و هرگز تنهات نخواهم گذاشت! اگر در یک آزمون سخت یک جای پا دیدی زمانی بود که:

                                    " تو را در آغوشم حمل می کردم"