رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

مواظب باش شکلاتی نشی

وااااااااای شکلات...... 

دیشب بعد از ریختن چای قایمکی یه شکلات برداشتم و گذاشتم کنار لیوان چای تا چای سرد شه بعد با شکلات بخورمش.... 

که یهو به خودم اومدم دیدم شکلاتم از داغی چای اب شده.عصبانی شدم٬اول به چای چپ چپ نگاه کردم٬دنبال مقصر میگشتم.... 

اما بعدش نگام مهربون شد٬چون این حادثه درس بزرگی بهم داد.!! 

حتما با خودتون میگید مگه میشه از اب شدن شکلات هم در گرفت مگه؟!! 

ولی من به شما میگم که میشه...  

اینکه وقتی همنشین و یا هم کلام کسی میشم حواسم به این باشه که ادم ها به طرق مختلف رو هم تاثیر میگذارندپس حواسم باشه که چه احساسی رو٬چه فکری روبه طرف مقابلم انتقال میدم.احساس ارامش و گرمی یا سردی و ناامیدی. 

من باید مراقب تاثیر خودم روی دیگرون باشم... 

می دونم که اگه گرمای لیوان چای شکلات رو اب کنه خودش هم شکلاتی میشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
افزایش بازدید پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=11020

سلام
افزایش بازدید سایت ووبلاگ 100درصد
قانونی وعملی هرچه زودتر ثبت نام کنید
افزایش رتبه
افزایش بازدید
کاملا پیشرفته
ما منتظریم

سعید پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.diaries.blogfa.com

سلام عزیزم لینک شدی لطفا با اسم وبم بلینک
مرسی

سلام.باشه

امید جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.barbad2009.blogfa.com

سلام الناز جان
به همون اسمی که خواستی لینک شدی اگه لطف کنی من رو با--موسیقی جک پیامک داستان عشقولانه--لینک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد