رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

نی نی ناز....

  

نی نی خونده ی الناز(فداااااااااش)

سلام. 

۱عرضی داشتم خدمت پدر و مادرای گل که نی نی گوگولیشون تازه به دنیا اومده. عزیزای مادر، شما دارین اسم بچه رو انتخاب میکنین چیو ملاک قرار میدین؟ میشه ۱کم واسم توضیح بدین؟ 

اصلا میتونین؟ آخه اون بچه ی فسقل خوشگل(خوبنش بلم) وقتی بزرگ بشه خوب دپ میشه با این اسمای عجیب و غریب!!!! شما خودتون دوس دارین اسمتون همونی باشه که رو بچه میذارین؟  این همه اسمای قشنگ و اصیل داریم ما!  ژوآن یعنی چی آخه؟ این دخترخاله ی من ۱ دخمل ناناز داره. چشم عسل. مو عسل. خودشم عسل. جیگر. ماه. شوکولات. نفس. زیباااااااااا. اما اسمش چیه؟ ژوآن. تلفظ فارسیش احتمالا میشه ژانویه. گرچه تحقیقات حضرت دختر خاله و شوی گرامی نشون داده که ۱اسم کردیه. حالا واقعا هست؟ من که نمیدونم و نشنیدم. اگه هم باشه دیگه آدم میونه پیغمبرا جرجیس رو انتخاب نمیکنه که. حالا گذاشتی ژوآن فدای سرم. دیگه چرا بچه رو اونجوری نصفه نیمه صداش میکنین آخه؟ هی میگه ژوژووووو!! ژوژوی مامان!!! ژوژو دیگه چیه آخه؟ وااا!!!! یا بچه همسایمون. اسم کوچولو رو گذاشتن روسانا.(درست نوشتم. منظورم رکسانا نیستاااا. همون روسانا ست.). بعد تازه صداشم میکنن سانا.

آخه بگو مجبورین اسمای سخت التلفظ!(عجب کلمه ای. جز ترکیبات نوینه!!!)  انتخاب کنین که خودتونم سختیتون بگیره بیانش کنین؟

یا مثلا این یارو امیر حافظ. یه قطار اسم داره. اسمش قشنگه هاااااا. اما وقتی تصور میکنم که 1بچه توی قنداقه و وقتی میخوای صداش کنی و نازش بدی اینقدر اسمش سنگینه که باید 300کالری مصرف کنی خنده ام میگیره. 

خلاصه این که نکنین این کارا رو. زشته. حالا از ما گفتن بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستایشگران - عنایت سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://r-and-e.blogfa.com/

سلام
اسم به این قشنگی !
من که اصلا ازدواج نمیکنم که بخوام بچه داشته باشم ، ولی اگه یه روزی احمق شدم و این کارو کردم ، ترجیح میدم اسم بچم رو بذارم "@" !!!!
هم یه حرفیه ، هم میشه گفت ای الهی دورت بگردم پسرم/دخترم!!!!

بیشتر فعالیت کن !
مطالب بیشتری بذار
داری جزو وبلاگهای موفق میشی !
من باید تائید کنم وبلاگ های موفق رو !

بله.... تشکر. "@" جان رو ببوسین.

نسرین چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام...جالب بود...
ولی من ازبین اسمها از اسم امیر وپیمان خوشم می یاد...
در ضمن رامیلا اسمه...
اسمه یکی از بچه هایه نانازه فامیلمونه...همش اسمشو فرامو میکنیم

اینم از همون اسامیه چپ اندر قیچیه آجی. آجی فقط پسر دوست داری که اسم دختر چیزی نذاشتی؟!!!!!

داداش ارمین چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://vadiehgh.blogfa.com

سلام اپ میشیو خبر نمیدی دیگه باشه بی معرفت هر جور راحتی

ببخشییییییییییید. آخه چند بار خبر دادم نیومدی داداشم.

sh چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

آخی!!!!!!
چه بچه های نازی. من کودک خیلی دوست دارم.
مرسی پست خیلی خوبی بود. می تونی در قسمت موضوع بندی یه قسمتی رو هم به موضوعات اجتماعی اختصاص بدی.

فکره خوبیه. آره. باید روش برنامه ریزی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد