رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

ساندویچ سوییسی

مواد لازم:

نان فرانسوی بلند=1 عدد
پنیر کرافت شیشه ای=4 قاشق غذاخوری (این پنیر رو به صورت قوطی در بازار دیدم
پنیری شبیه سس مایونز هستش که در بیشتر غذاها یه مخلوط از سس مایونز همراه مقداری پنیر خامه ای رو میشه جایگزینش کرد.)
مایونز=2 قاشق غذاخوری
سس خردل=کمی
سس کچاپ=کمی
کاهو خرد شده=به مقدار لازم
خیارسبز حلقه شده=1 عدد
گوجه فرنگی حلقه شده=1 عدد
زیتون سیاه حلقه شده=4 عدد
تخم مرغ آبپز حلقه شده=1 عدد
کالباس مکعبی شده=به مقدار لازم
پنیر ورقه ای=2 عدد

طرز تهیه:


1. نان را  از وسط باز کنید.

2. یک طرف نان را با قاشق پنیر کشیده سپس طرف دیگر نان را سس مایونز کشیده و کمی کچاپ ریحته و روی کچاپ چند قطره سس خردل بریزید سپس دو طرف نان را روی هم فشار دهید تا مواد جذب هم شوند.

3. مواد مورد نیاز را لای نان گذاشته سپس پنیر ورقه ای را روی مواد بگذارید.

4. نان را در آلومینیوم پیچیده سپس به مدت 5 دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آن ذوب شده و ساندویچ کمی گرم شود.

5. ساندویچ را از فر خارج کرده با کارد به صورت رول بریده و همراه با سیب زمینی سرخ کرده میل کنید.
نظرات 2 + ارسال نظر
ستایشگران - عنایت یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://r-and-e.blogfa.com/

معرکه میشه! ولی به پای نیمروی مصخوص من نمیرسه!
مرسی که به فکر شکم هستی ! از این ایده های خوب بیشتر تو وبلاگت بذار!
در ضمن . من انگشت پام رو جراحی کردم ، خسته میشم هی پیاده میام تا وبلاگت . نمیشه یه سرویس بذاری بیاد بیارتمون تا اینجا؟ :دی!
موفق باشی دهه شصتی!

آه دهه ی شصتی ها گرفته بهت آقا عنایت خان... وای وای وای
درضمن شما که وضعت خوبه ۱ دربست بگیر بیا دیگه خسیس.

sh دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://takeadetour.blogsky.com

این پنیر کرافت رو هر چی گشتم نتونستم پیدا کنم. تو ایران هم تولید میشه؟
خوب حتما هست که در بازار دیدی دیگه.
من به جای پنیر کرافت می خوام از پنیر پیتزا استفاده کنم. اشکال که نداره؟!

من که توضیح دادم به جاش چی استفاده کنین. سس مایونز و پنیر خامه ای رو با هم توی مخلوط کن قاطی کنین میشه همون.
نوش جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد