رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

بازم سلام. 

میخواستم تا ۱مدت به طور حرفه ای فقط به بحث عشق هایی که بچه های متولد ۶۰ به بالا تجربه کردن بپردازم. اما به چند دلیل منصرف شدم. 

اول اینکه اکثرا از نوشتن داستانشون یا بخاطر بی حوصلگی و یا ترس و یا به هر دلیل دیگه ای تفره میرفتن.  

دوم اینکه دوست ندارم وبلاگم مخاطب خاص داشته باشه و میخوام واسه هر قشری جالب باشه. 

سوم اینکه بعضی از دوستان طرفداره موضوع های دیگه ای از این وبلاگ هستن و من هم نمیخوام به خواسته های اونا بی توجه باشم. 

 این داستان همچنان ادامه داره. و هر کسی که همکاری کنه ازش ممنون میشم.اما در کنارش به موضوع های قبلی وبلاگ هم میپردازم. هر چی باشه قرار نیست اینجا ۱رنگ باشه. قراره رنگ و وارنگ باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://linkak.com/ebi7

شعرهایم ترانه نیست

حرف عاشقانه نیست

آواز خوش هزاره نیست

شعرهایم همه درد است و این درد، بهانه نیست

شعرهایم رنگ ندارد، ... وزن و آهنگ ندارد

گفته بودم شعر من ترانه نیست

پاییز است و هرگز بهاره نیست

شعرهایم دردهای کهنه است

دردی که هرگز غریبه نیست

شعرهایم هرچه هست از خوب از بد

بهترین از این برایم سرایه نیست


سلام ...

فرا رسیدن ماه پاک خدا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و امیدوارم هر جا که باشید شاد و خرم بگذرد ایام بر کام شما...

می خواستم دعوت کنم به آرامشکده ی شعر م تشریف بیارید و نظر تون در باره اشعار و دلنوشتهایم منعکس فرماید ...تا در بهتر شدن وب و اشعارم به من کمک کنید ..

مخلص شما ....ابی .

ستایشگران - عنایت دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.r-and-e.blogfa.com

خیلی خوبه !
رنگ و وارنگ بودن وبلاگ رو میگم !
داستان من هم معلومه دیگه ! خیانت یه دهه شصتی به یه مرد!
خیانتی که هیچ وقت قابل بخشش نیست . ولی من بخشیدم.
باز هم پیش ما بیا و نظرات خوبت رو بده. منتظریم.

راستی شنیدی دختر چینی تنها با مهریه ی یک سکه ی 25 تومانی وارد کشور خواهد شد که بدین طریق 50 درصد مشکل ازدواج جوانان حل میشه؟!!!!

sh دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

با عرض سلام مجدد
فکر خیلی خوبی کردی. ممنون که پیغام طولانی من رو مطالعه کردی و جوابش رو برام نوشتی. صندوق پستی خودت رو هم بی زحمت چک کن.
فعلا خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد