رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

خیانت و نجابت

دو تا داستان امروز راجع به ۲تا دختر ایرانیه. واقعا موندم از این همه تفاوت توی سرنوشتها در عین حال شباهتشون به هم. به نظر شما کدوم یکی از اینا درستکار بوده و کدوم خطاکار؟ خیانت ماندانا قابل سرزنشه یا عاشق شدن و به پای عشق مردنش؟ یا اینکه دختر معتمد کرمانشاه نجابتش قابل تحسینه یا اینکه کاتب رو به خاطر نجات خودش به کشتن داد؟ من که گیج شدم!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ثمین پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیز دلم
خوبی؟؟
________קקקק×
______ק×_________ק×
____ק×______))______ק×
__ק×_______((________ק×
__ק×________()_________ק×
_ק×________(,,,)_________ק×
_ק×_______,",|,",_________ק×
__ק×_____[_____]______ק×
___ק×___[_______]___ק×
_____ק×_[_______]_ק×
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی
اگر خواستی اول تو منو با اسم وبلاگم بلینک بعد خبرم کن تا لینکت کنم......
منتظرتم عزیز

سلام خانومی. مرسی. رو چشمم. بوس

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام[گل]
ممنون که بهم سر زدید
من هم شمارولینک کردم

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

راستی میگم برای وبلاگت آمارگیر بذاررر حتما
از این سایت میتونی بری

http://www.webgozar.com

کیمیا پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://shabhaytanhaiiie2.blogfa.com/

سلام عزیزکم خوبی؟
بدووو بیا آپم بدو نظر یادت نره ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sh پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

سلام
خیلی به من لطف دارید. من هم سه پست اخیر شما را خوانده و بسیار لذت بردم.

فعلا خدانگهدار

داداش جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 06:17 ق.ظ http://vadieshgh.blogfa.com

سلام ای خیلی ناراحت شدم گفتی گریه کردی واسه چی گریه اینا که واسه کسی گریه دار نیست اینا غمای منه من اگه میدونستم اپم کسی رو گریه میندازه نمیذاشتمش شرمنده.باشه اگه خواستی لینکم کنی با نام تنهاترین لینکم کن وبگو با چه اسمی لینکش کنم بازم شرمنده خوشحال میشم یه دوشت مهربون داشته باشم یا یه خواهر .

سلام داداش. آخه بعضی از غم ها مشترکه. مرسی که افتخار دادی. در ضمن دشمنت شرمنده.

داداش جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://vadieshgh.blogfa.com

بازم سلام خوبی دیگه که گریه نکره هان؟؟؟؟؟؟دوست ندارم خواهرم گریه کنه.اره تو راستی میگی اون هر بلایی هم به سر اورد من فقط سکوت میکردم و اندازه جونم نه بیشتر از جونم دوسش داشتم تازه باورت میشه من اونو ندیدم با این که یه سال باهم بودیم اون منو دید ولیحاضر نشود من اونو ببینم ولی با این حال تا اونجا پیش رفتم که گفتم اگه تو بگی تمام زندگیمو ول کنم وتو رو بدست بیارم بازم میگم باشه ولی اون باهام چیکار کرد بهش میگفتم بی تو نمیتونم میخندیدو میگفت اینا همشون حرفه وچرت وپرت ولی شایدم تقصیر منم بود چه میدونم سرتو درد اوردم نه ببخشید.گفتی غصه ای ندارم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا پس کشکه نه؟؟؟؟؟؟ممنون که بهم سر زدی بازم بیا قول میدم دیگه پر حرفی نکنم..

سلام داداش.غصه نخور. بازم سر میزنم حتما. ۱بند درد و دل که پر حرفی نیست!!! ما گوشمون آماده شنیدنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد