رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

جواب کنکور

من دیگه آخرشم. پارسال که اون همه جون کندم و به قول بچه ها خر زدم ۱۲ هزار آوردم. امسالم که اصلا نخوندم و فقط خوردم و خوابیدم بازم ۱۲ هزار آوردم. خیلی باحاله ها نه؟ اگه درصدام ۱کم تغییر نکرده بود و قالب کارنامه رنگش عوض نشده بود فکر میکردم همون کارنامه پارسالی جلو چشمه. هههههه. یادمه پارسال ۱ همچین شبی ۱ چشمم اشک بود و ۱چشمم خون. میدونی چرا؟ چون پارسال دلم از این میسوخت که زحمت کشیدمو نتیجه نگرفتم اما امسال دلم نمیسوزه چون زحمت نکشیدم. تازه خیلی هم خوشحالم. چون فکر میکردم خیلی خراب کردم. حداقل ۳برابر بدتر. آخ اگه پارسال مثه امسال ریلکس بودم... سه رقمی رو شاخش بود. بگذریم. دیگه گذشت. 

حالا فقط به این فکر میکنم که برم دنبال چیزی که عاشقشم. یعنی هنر معماری. فقط از این نگرانم که مجبورم از عزیزانم دور بشم. اما باید واسه رسیدن به هدف جنگید. این رسم زندگیه.  

 

راستی شاید از امروز ۱کم دیر سر بزنم. سرم ۱کم شلوغه. اما هروقت فرصت بشه حتما هستم. گرچه فکر نمیکنم چندان مهم باشه واسه کسی. به نظر میرسه که اینجا چندان پر طرفدار نیست. چون تعداد نظرات واقعا خیلی کمه و این نشونه ی بی توجهی به منه. به هر حال من واسه دل خودمم که شده میام.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://vorojakk.wordpress.com

سلام
این نظر...خانم خانما.
خوشبحال خودم که اصلا کنکور ندادم.
الناز(اسمت واقعا قشنگه)
موفق باشی
فعلا بای

مرسی. ولی ۱بار کافی نیستا. بازم ممنون که سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد