رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

رنگ و وارنگه اینجا

ناخنک بزن. وبلاگم خوشمزه است

درس زندگی

اآموخته ام ...... تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید : تو مرا شاد کردی  

نآموخته ام ...... داشتن کودکی که در آغوش شما به خواب رفته زیباترین حسی است که در دنیا وجود دارد .
رآموخته ام ...... که هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی ( نه ) گفت .
رآموخته ام ...... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم . 

رآموخته ام ...... که چشم پوشی از حقایق آنها را تغییر نمی دهد .
رآموخته ام ...... که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان
رآموخته ام ...... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی از سوی ما را دارد .
رآموخته ام ...... که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم.
رآموخته ام ...... که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم .
رآموخته ام ...... که فرصتها هیچگاه از بین نمی روند ،‌ بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد.
رآموخته ام ...... که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن نگاه را وسعت داد.
رآموخته ام ...... که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم اما می توانم نحوه بر خورد با آنرا انتخاب کنم.
رآموخته ام ...... که همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند ، اما تمام شادی ها و پیشرفتها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد